7 λόγοι για να μη γίνει η υποθαλάσσια
1. Δεν θα επιλύσει το κυκλοφοριακό, απλά θα το μεταθέσει στα σημεία εισόδου-εξόδου, ήτοι στο λιμάνι και την οδό Γεωργίου Παπανδρέου, σημεία που είναι ήδη επιβαρημένα.
2. Θα μετατρέψει τη λεωφόρο Μεγάλου Αλεξάνδρου σε αυτοκινητόδρομο κλειστού τύπου, δημιουργώντας ένα απροσπέλαστο εμπόδιο στην πρόσβαση των Θεσσαλονικέων στην παραλία.
3. Θα αλλοιώσει τη φυσιογνωμία της παραλίας, όχι μόνο με τον αυτοκινητόδρομο, αλλά και με την κατασκευή δύο πανύψηλων χοανών, που, εκτός από τον αισθητικό βιασμό του τοπίου, θα βομβαρδίζουν αδιάκοπα την πόλη με καυσαέρια.
4. Η απαιτούμενη διαπλάτυνση της Μεγ. Αλεξάνδρου θα μειώσει σημαντικά το πράσινο και από τις δυο πλευρές της.
5. Είναι ένα πανάκριβο και πολύπλοκο έργο, που θα κοστίσει 500 εκατομμύρια ευρώ, σύμφωνα με τον τωρινό προϋπολογισμό, και μάλιστα κύρια από εθνικούς πόρους, ποσό που θα μπορούσε να διατεθεί πολύ πιο αποτελεσματικά σε άλλα έργα, όπως π.χ. επέκταση του μετρό.
6. Τα έργα κατασκευής της θα διαρκέσουν, σύμφωνα με το ισχύον χρονοδιάγραμμα, τέσσερα χρόνια, διάστημα κατά το οποίο θα επιβαρυνθεί ακόμα περισσότερο
η κατάσταση στο κέντρο, όπου ήδη βιώνουμε ένα κυκλοφοριακό χάος, λόγω και της παράλληλης έναρξης των έργων του μετρό.
7. Θα επιβάλει διόδια στους πολίτες για μετακίνηση μέσα στην ίδια τους την πόλη.
2. Θα μετατρέψει τη λεωφόρο Μεγάλου Αλεξάνδρου σε αυτοκινητόδρομο κλειστού τύπου, δημιουργώντας ένα απροσπέλαστο εμπόδιο στην πρόσβαση των Θεσσαλονικέων στην παραλία.
3. Θα αλλοιώσει τη φυσιογνωμία της παραλίας, όχι μόνο με τον αυτοκινητόδρομο, αλλά και με την κατασκευή δύο πανύψηλων χοανών, που, εκτός από τον αισθητικό βιασμό του τοπίου, θα βομβαρδίζουν αδιάκοπα την πόλη με καυσαέρια.
4. Η απαιτούμενη διαπλάτυνση της Μεγ. Αλεξάνδρου θα μειώσει σημαντικά το πράσινο και από τις δυο πλευρές της.
5. Είναι ένα πανάκριβο και πολύπλοκο έργο, που θα κοστίσει 500 εκατομμύρια ευρώ, σύμφωνα με τον τωρινό προϋπολογισμό, και μάλιστα κύρια από εθνικούς πόρους, ποσό που θα μπορούσε να διατεθεί πολύ πιο αποτελεσματικά σε άλλα έργα, όπως π.χ. επέκταση του μετρό.
6. Τα έργα κατασκευής της θα διαρκέσουν, σύμφωνα με το ισχύον χρονοδιάγραμμα, τέσσερα χρόνια, διάστημα κατά το οποίο θα επιβαρυνθεί ακόμα περισσότερο
η κατάσταση στο κέντρο, όπου ήδη βιώνουμε ένα κυκλοφοριακό χάος, λόγω και της παράλληλης έναρξης των έργων του μετρό.
7. Θα επιβάλει διόδια στους πολίτες για μετακίνηση μέσα στην ίδια τους την πόλη.
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου
<< Home