31.3.07

Μαζική συγκοινωνία ώρα μηδέν

Την ίδια στιγμή, η κατάσταση με τα αστικά λεωφορεία παραμένει απελπιστική. Στάσεις ανεπαρκώς σημασμένες, καθυστερήσεις, πλήρης έλλειψη πληροφοριών για το πότε προβλέπεται να περάσει το επόμενο όχημα, ασφυκτικός συνωστισμός κατά τις ώρες αιχμής, λεωφορειολωρίδες που παραβιάζονται ολοένα και περισσότερο.

Και καθώς η ποιότητα ζωής στο Κέντρο πέφτει όσο το κυκλοφοριακό χάος αυξάνεται, όλο και περισσότεροι Θεσσαλονικείς επιλέγουν να μετακομίσουν στα προάστια. Μια δεύτερη Θεσσαλονίκη δημιουργείται με ραγδαίους ρυθμούς, τόσο ανατολικά (από τον Άγιο Ιωάννη και τα Κωνσταντινουπολίτικα, μέχρι το Πλαγιάρι και την Περαία), όσο και δυτικά (από το Κορδελιό μέχρι το Ωραιόκαστρο), και κανείς από τους λεγόμενους «αρμόδιους» δε μοιάζει να απασχολείται με το ζήτημα της, συχνότατα υποχρεωτικής, μετακίνησης όλων αυτών των ανθρώπων προς το Κέντρο. Η εξυπηρέτηση από τον ΟΑΣΘ είναι ανεπαρκέστατη, το δε μετρό (από Σταυρούπολη έως Καλαμαριά, εννοείται) δεν διακρίνεται στον ορατό ορίζοντα. Η χρήση του Ι.Χ. υπό αυτές τις άθλιες συνθήκες μοιάζει νομοτελειακή. Παραδινόμαστε στο χάος (;)…

1 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Το μεγάλο πρόβλημα της πόλης είναι η παντελής πρόβλεψη για χώρους στάθμευσης αλλά και η υποβάθμιση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.
Επίσης μεγάλο πρόβλημα υπάρχει με την τήρηση απο πλευράς πολιτείας των ισχυώντων νόμων
π.χ. για να εκδοθεί μια Οικοδομική Αδεια, χρειάζεται, σύμφωνα με το Νόμο περί χώρων στάθμευσης, να κατατεθεί και συμβολαιογραφική πράξη γκαράζ, δηλαδή να καθορίζεται πάνω στο Διάγραμμα Κάλυψης του οικοπέδου (όπου η δομημένη επιφάνεια και όλα τα στοιχεία που αφορούν τη δόμηση, Συντελεστής Δόμησης, κλπ) ο απαιτούμενος χώρος ή χώροι στάθμευσης, ανάλογα με την επιφάνεια και τον αριθμό των κατοικιών που θα ανεγερθούν στο οικόπεδο.
Αν, λόγω του μικρού μεγέθους του οικοπέδου, δεν είναι δυνατό να καλυφθούν οι απαιτήσεις του Νομοθέτη (στο σύνολο ή σε μέρος του), ο αιτούμενος την Οικοδομική Αδεια υποχρεούται να καταβάλλει στο ΔΗΜΟ της περιοχής το αντίτιμο των (μιας ή περισσότερων) θέσεων στάθμευσης που δεν είναι δυνατό να καθοριστούν ΜΕΣΑ στο οικόπεδό του, με την ανάληψη εκ μέρους του ΔΗΜΟΥ της υποχρέωσης να καλύψει με ανέγερση γκαράζ ή όποιο άλλο τρόπο την ανάγκη για στάθμευση των οχημάτων της περιοχής του.

Οι κάτοικοι πληρώνουν μεν, αλλά ο ΔΗΜΟΣ τι κάνει; Το πολύ πολύ να τοποθετήσει παρκόμετρα και να αφήνει τους κατοίκους να σταθμεύουν έξω απο τα σπίτια τους... δωρεάν! Το καλό παράδειγμα έχει και συνέχεια: Πού παρκάρουν τα Δημοτικά οχήματα; Πού παρκάρει ο παπάς της ενορίας; Πού παρκάρει ο κ. βουλευτής;Πού παρκάρει ο γαλατάς ή όποιος άλλος προμηθευτής; -εφημεριδάς, ψαράς, χαρτέμπορος, μανάβης, κλπ κλπ... ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ, ΦΥΣΙΚΑ.

31/3/07, 10:28 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home